E-shop Way to Go

Odvážny projekt spojenia odborných vedomostí, životných skúseností a kus srdca na dlani! Produkty v e-shope boli vybrané ako pre vlastných psov. Odskúšané chovateľmi, overené veterinármi a mnoho krát ocenené odborníkmi. Projekt ma zaujal pre jeho komplexnosť. Potencionálny zákazník má k dispozícii W-knižnicu ako zdroj odborných informácií. Veľa som sa dozvedela pri vkladaní článkov o ingredienciách produktov. Štedrým gestom je W-klub, okrem mnohých výhod, automatická zľava -10% na celý sortiment. Slovenská a anglická verzia stránky. 

Verím, že projekt bude napredovať a rozvíjať sa. Kontakt so zákazníkom sa buduje prostredníctvom sociálnych sietí, kde sú uverejnené všetky príbehy zvieratiek konzumujúcich krmivo HiQ a výživové doplnky Broadreach Nature Plus. Predstavovaním produktov na klubových výstavách, zasielaním vzoriek. Chovateľské balíčky pre všetky šteniatka členov W-klubu a mnoho ďalších vychytáviek.

Od leta 2020 stránka už nie je v mojej správe. Je možné, že sa zmenil pôvodný dizajn.

Klient: Viasonet s.r.o.
Dátum: 15.1.2019

Facebook
Email
Farebná škála web stránky
tricko-welcome-w2go
Návrh na reklamné tričko
W-knižnica, zdroj bohatých informácií.
Príspevky vo W-knižnici majú vždy svoju hodnotu.